Skip directly to content

Jak se k nám dostanete?

GPS souřadnice: 50.7611089N, 15.6009819E (mapa)

Cyklisté (cyklistická mapa)

Chata Sedmidolí leží přímo na cyklotrase č.15 (stoupání ze Špindlerova Mlýna směr hlavní budova KRNAP, přes Bílé Labe a pak okruh cyklotrasy č.15 směr Medvědí bouda / Sedmidolí / Petrova bouda / Jelení boudy a sjezd po asfaltce zpátky do Špindlerova Mlýna).

Turisté (turistická mapa, fotomapa)

Chata Sedmidolí leží přímo na žluté turistické trase, která začíná nad Špindlerovým Mlýnem na křižovatce Pod Pevností, kde se žlutá trasa začíná a odděluje se od zelené (vede vpravo směr Špindlerovka) a od modré (vede vpravo směr Čertův důl), zatímco žlutá vede vlevo směr Pevnost, Davidovy boudy a Sedmidolí. Žlutá trasa pak nadále vede směr Petrova bouda a napojuje se na hraniční trasu Česko-Polského přátelství.

Lyžaři (sjezdovka č. 10)

Chata Sedmidolí leží přímo uprostřed sjezdovky "Davidovka". Sjezdové tratě Skiareálu Špindlerův Mlýn.

Motoristé (mapa)

Letní sezóna: projedete Špindlerův Mlýn pořád po hlavní silnici kolem Aquaparku, (povolení ke vjezdu do KRNAPu Vám bude zasláno e-mailem). Budete pokračovat po hlavní silnici dále a po projetí prudké pravotočivé zatáčky "Medvědí koleno" pokračujete cca 800 m až k autobusové zastávce "Davidovy boudy", kde odbočíte vlevo a pojedete pořád po asfaltové silnici až k nám na Sedmidolí.

Zimní sezóna: : projedete Špindlerův Mlýn pořád po hlavní silnici kolem Aquaparku, (povolení ke vjezdu do KRNAPu Vám bude zasláno e-mailem). Budete pokračovat po hlavní silnici dále a po projetí prudké pravotočivé zatáčky "Medvědí koleno" pokračujete cca 800 m až k autobusové zastávce "Davidovy boudy", kde na Vás bude čekat přistavená rolba nebo sněžný skútr, který Vás vyveze až k nám na Sedmidolí. Po přeložení zavazadel na rolbu nebo skútr je třeba odstavit auto na parkoviště do Špindlerova Mlýna, parkování v zimní sezóně zdarma.